четверг, 23 ноября 2017 г.

Юшков Богдан - випускник гімназії 2016 року

Я - Богдан. У гімназію №267 я прийшов у третьому класі. Шкільне життя—це незабутні спогади, які залишаться зі мною назавжди. Народився я 17 років тому у місті Києві. З дитинства я пишаюсь нашим містом, з його вражаючою  архітектурою та неповторною атмосферою. Я змалечку захоплююся спортом, вважаючи, що у здоровому тілі—здоровий дух. Але це не єдине моє захоплення. Ще мені подобається читати, слухати музику, складати макети кораблів. Мені здається, що зараз  ми маємо великі можливості для самореалізації,  було би бажання . 
У майбутньому я хочу стану юристом,  тому що юридична освіта забезпечує знання закону, розуміння правових обов'язків громадян, прав і свобод людини, що може бути застосовано в будь-якій сфері демократичного суспільства. Тож попереду  ще багато роботи!!!

 В 11 класі вчитися доволі важко, крім того не хочеться зосереджуватися на тому, що  менш, ніж через рік ти вимушений будеш покинути школу. Трохи сумно, але попереду багато нового і цікавого.
Наша гімназія  одна з найпрестижніших у районі.  Я люблю її за те, що у її стінах почував себе як вдома. Можливо не все було гарно, але це частина мого життя. 
Я вдячний  нашим вчителям, які  змогли донести мені знання, незважаючи на мою природну лінь.  Я хочу  подякувати всім  педагогам і побажати їм терпіння і наснаги.  Дуже скоро ми покинемо школу і почнемо доросле життя, але ті знання і навички, які ми отримали в її стінах, залишаться з нами назавжди.

Комментариев нет:

Отправить комментарий