пятница, 14 июня 2013 г.

Валерія Зосімова

- Добрий день, Валеріє. Що ти можеш розповісти про себе?
- Добрий день. Мене звуть Валерія Зосимова. Я випускниця 2006 року, навчалася у гімназії №267 (тоді ще спеціалізованій школі) з 5-го класу, тобто з 1999 року.

- Чи пам'ятаєш  ти свого класного керівника, що був, коли ти випускалася?
- Звісно. Це був випуск 2006 року, я була в 11 А і класним керівником на той момент в мене була Олекса Вікторія Віталіївна.

- А які шкільні події тобі запам'яталися найбільше?
- Випускний. Також дуже завжди любила міжнародний день культури або день Європи, коли всі класи починаючи з 7-го представляли культуру різних країн на конкурсній основі; досі пам'ятаю презентацію п'ятих класів; а ще дні самоврядування.

- Чи допомогло тобі навчання в нашій гімназії?
- Так, дуже допомогло знання англійської при вступі до університету, рівень англійської в школі був набагато вище ніж в там, тільки шкільна англійська і рятувала. Також на хорошому рівні були російська та українська мови.

- А хто ти зараз? Яке твоє сімейне положення?
- Я незаміжня. Закінчила Київський університет ім. Бориса Грінченка, філологічний факультет (англійська, іспанська). Працюю в Шевченківській районній організації політичної партії.

- Коли будуть діти, відправиш їх вчитися в гімназію №267?
- Якщо буду жити в цьому районі, то обов'язково.

- І на останок, які спогади в тебе залишилися про нашу гімназію?
- Я довгий час після випуску дуже сумувала і зараз би з задоволенням на пару тижнів повернулася б за парту. У нас був чудовий клас і зараз основне коло мого спілкування складають мої колишні однокласники, тобто школа мені подарувала хороших друзів. Також у пам'яті залишилися деякі вчителі, які дійсно є гідним прикладом і заслуговують подяки. Я займалася бальними
танцями, тому рідко який шкільний концерт залишався без моєї участі (з моїм партнером ми вчилися в одному класі), і я до цих пір вдячна всім вчителям і Людмилі Василівні за те, що вони нас так любили і завжди голосно аплодували! Загалом наша школа, точніше вже гімназія - найкраща!

- Дякую за інтерв'ю. Успіхів тобі!


         Інтерв'ю брала Полякова Марія, 11-А клас.





Комментариев нет:

Отправить комментарий