пятница, 14 июня 2013 г.

Михайло Шарков

Михайло Шарков— випускник гімназії № 267. По закінченню гімназії реалізовув свій творчий потенціал та займався саморозвитком.
 - Моею улюбленою вчителькою була наш класний керівник — Олекса Вікторія Віталівна.  Вона була гарним педагогом, який допоміг мені розкрити свій внутрішній потенціал та повірити у свої сили.
 - Який предмет був улюбленим?
- Я обожнював англійську мову.




- Чим займалися після закінчення гімназії?
- Я навчався в Національному Авіаційному Університеті. За спеціальністю -  інжинер-програміст аеронавігаційних систем. Також я закынчив Харківський Інститут Фізкультури. Я захоплювався танцями, тому присвятив себе спортивно-бальним танцям.
Також, я займаю активну громадську позицію -  підтримую рух активістів, "Народний контроль",

Свое подальше життя збираюся повязати з політичною сферою.
- Чи знадобилися Вам знання та навички набуті під час навчання?
- Високий рівень вивчення англійської мови знадобився мені у ВУЗі та у професійній діяльності. Також, особисто для себя я займався вивченням исторії, адже неможливо створювати майбутне, на знаючи свого минулого.
- Чи хотіли б Ви, щоб ваші діти навчалися в гімназії?
- Зараз я неодружений, тому дітей не маю. Але мій племінник навчаеться. Здобуття середньої освіти в цій гімназії надає можливість самореалізації у майбутньому.

Підготувала Береговська Олена, учениця 11-А класу

Комментариев нет:

Отправить комментарий