пятница, 14 июня 2013 г.

Левицька Катерина

- З якого року ви навчались у 267 гімназії, коли завершили навчання?
Я почала навчатися у цій школі у 1998 році. Провчилася в ній до 2010 року. 

- Чи пам'ятаєш ті свого першого учителя ?
Ні. нажаль не пам'ятаю її ім'я.
 - А хто був класним керівником у цій школі? 
Акуленко Людмила Василівна. Хоча пройшло вже багато років,але я добре пам'ятаю її. 













- А чи зможете згадати своїх однокласників? 

Так, ми з ними періодично зустрічаємося, їх я теж добре пам'ятаю, зокрема- Илона Гусар, Каролина Гайдамака. 
- Можеш згадати, хто був твоїм найулюбленішим учителем?       
В мене не бело улюблених вчителів, проте Любмилу Василівну я дуже любила.  
- Чи допомогли тобі здобуті знання у житті? Як саме?
Звичайно допомогли. Будь-які знання спрощують життєвий шлях. Школа дала мені хорошу базу знань, своєрідне підгрунття, на якому я далі розвивала та «розбудовувала» свою освіту. 267, на той час, школа мала високий рівнь вивчення саме гуманітарних наук. Це мені дуже допомогло у майбутньому, адже за освітою я - філолог. 
- За освітою - лінгвістик, а ким працюєш? 
Я - перекладач.
Залишились які-небудь пам'ятні моменти зі шкільного життя? 
У всіх людей залишаються такі моменти. Я - не виключення. На зустрічі однокласників ми часто згадуємо ті самі моменти, радісні хвилини шкільного життя. їх дуже багато і вони досі зігрівають мою пам'ять. 
- Розкажи про свій сімейний стан. 
Я не заміжня, але в мене є хлопець, якого я дуже кохаю. 
- Чи хотіла б ти, що б твої діти навчались у цій гімназії?

                                                         Звичайно хотіла б!
                                                         - Останнє, про що я хотіла попросити - це декілька фотографій для архіву. 
Так. звичайно. Але нажаль фотографій з класом в мене не залишилося.

Брала інтерв'ю - Будняк Анастасія, 11-Б клас.

Комментариев нет:

Отправить комментарий